Popularni postovi

subota, 26. oĆŸujka 2016.

The Liebster Award 🏆

Pozdrav svima.Danas radim Tag za koji me nominirala djevojka s bloga My blog,my thing! 
Njen post moĆŸete vidjeti  ovdje
Hvala ti puno  na nominaciji i hvala ĆĄto si me se sjetila <3



Ako joĆĄ ne znate
Liebster Award je nagrada koju rade oni sa manje od 200 pratitelja.Prvo treba  odgovoriti na postavljena pitanja(postavlja ih blogerica koja nominira).Pa krenimo:


1. Koje tri stvari najviĆĄe voliĆĄ kod svog bloga?
-Kod svojeg bloga najviĆĄe volim kako sam ga uredila,najviĆĄe volim ljude koji ga čitaju i koji su učlanjeni u moj blog i volim fotografije 


2.Koje osobine najviĆĄe cijeniĆĄ kod drugih ljudi?
-NajviĆĄe cijenim iskrenost,poĆĄtenje i dobrotu 


3.Omiljeno godiĆĄnje doba?
-Moje omiljeno godiĆĄnje doba je definitivno ljeto.Tad se opustim,vrijeme mi paĆĄe i mogu nositi kratke rukave i ljetne haljinice.Kod ljeta mi se najviĆĄe sviđa to ĆĄto je sezona sladoleda i mogu ga jesti koliko ĆŸelim jer baĆĄ paĆĄe neĆĄto hladno po vrućini,a najgore po ljetu su komarci,ali izdrĆŸim nekako.


4.Ơto čeơće koristiơ lak za nokte ili dezodorans?
-Čeơće koristim dezodorans jer nokte ne lakiram svaki dan zapravo ne lakiram tako često nokte koliko često se prskam dezodoransom.Tako da dezodorans.


5.Kako ti zamiĆĄljaĆĄ savrĆĄen odmor od svih obaveza?
-Po meni je savrĆĄen odmor ljeto,mrak,more ja sjedim na plaĆŸi miriĆĄem miris soli iz mora i liĆŸem sladoled ili čitam neku knjigu.Nadam se da će ti dani brzo doći jer mi fale.


6.Omiljeni slatkiĆĄ?
-Po meni je to Oreo keksi i Milka čokolada.
Zapravo sve ơto je slatko i jestivo meni se sviđa jer sam stvarno chocoholicar (sve uzmite samo mi ostavite čokoladu)




7.Na skali od 1-10 kojem bi brojem ocijenila svoj blog?
-Jaoo,ja stvarno ne znam s koliko bi se ocijenila.Najveći problem mi je ocijeniti svoj rad i sebe.Tako da stvarno ne znam.Po meni ơestica ili sedmica.


8.Da li vjerujeĆĄ u muĆĄko-ĆŸenska prijateljstva?
-Vjerujem,ali znate kako se kaĆŸe
"MuĆĄko-ĆŸensko prijateljstvo-igra u kojoj izgubi onaj tko se prvi zaljubi"
Po meni postoje muĆĄko ĆŸenska prijateljstva,ali nisu skroz jaka nije ono kao dvije ĆŸenske prijateljice nego je poseban odnos i ta prijateljstva se trebaju čuvati.


9.Da li viĆĄe voliĆĄ pravu kosu ili loknice?
-Pa ovako poơto su loknice moja prava kosa skroz mi je kosa uvijena i frčakava tako da,imam loknastu kosu.


10.Da li viơe voliơ dan ili noć?Objasni?
ViĆĄe volim dan jer po danu sve radim piĆĄem blog,učim,druĆŸim se,jedem.Noć je posebna po tome ĆĄto nemam brige i samo utonem u san.Ipak dan viĆĄe volim.


Nominiram:
Dzenita's fashion life
We fashion it
The best of me
Anjas world
Lamijas diary
Icat




Pravila:

1. Zahvalite se onome tko vas je nominirao i ostavite njegov link na vaĆĄem blogu 

2. Iskopirajte i prenesite nagradu na vaĆĄem blogu.

3. Nominirajte  5 - 10 blogerka koji će dobiti nagradu i koji imaju manje od 200 članova.

4. Informirajte ih o njihovoj nagradi putem komentara na njihovom blogu.

5. Postavite 10 pitanja na koja nominirani trebaju odgovoriti 


Evo odgovorite na ova pitanja:
1.Od kada imaĆĄ blog?
2.Tko je vaĆĄ omiljeni blogger?ZaĆĄto?
3.Koja je vaĆĄa omiljena knjiga?
4.VoliĆĄ li viĆĄe slatko ili slano?
5.Koji ti je najdraĆŸi kolač?
6.Koja ti je najdraĆŸa pjesma ikad?
7.Ljeto ili zima?
8.Koji ti je cilj na blogu?
9.Na skali od 1-10 kojim bi brojem ocijenili svoj blog?
10.Koji je po tebi najljepĆĄi grad na svijetu?

-Evo to bi bilo to za danaơnji post.Nadam se da vam se sviđa,ako vam se sviđa komentirajte i učlanite se na moj blog.Pozdrav do sljedećeg posta <3

Instagram-Ovdje
Ask-Ovdje
Gmail-Dorotea.detelic@gmail.com









Broj komentara: 20:

  1. Odličan post! Zaista si fenomenalno odgovorila na pitanja! ♥

    innisall.blogspot.com <---- Novi post

    OdgovoriIzbriĆĄi
  2. :) Your blog is very inspirational for me♥♥♥. I followed ♥♥♥

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  3. Čestitam na nagradi! Odličan post!<3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Cestitam na nagradi!Post je odlican.Ja te pratim nadam se da ces i ti mene !
      http://dunjadjericsmallworld.blogspot.rs/

      IzbriĆĄi
    2. Hvala ti Dunja,naravno hoću <3

      IzbriĆĄi
  4. Bas ti je super post. Kao i blog. Puno mi se svidja tvoj stil pisanja. Svaka cast! Samo tako nastavi :) Btw uclanila sam se na tvoj pa ako zelis uzv ;) :*

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  5. Odlican post, kao i blog :D
    pratim te, nadam se da ces uzvratiti :) <3
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  6. Jao, na ista ova pitanja sam odgovarala. :) ❤ Negde nam se miĆĄljenja sklapaju, pogotovo ĆĄto se tiče zadnjeg pitanja. ❤ I jedva čekam da čitam odgovore nominovanih blogerki. :) ❤

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      SlaĆŸem se pitanja su jako zanimljiva <3

      IzbriĆĄi