Popularni postovi

srijeda, 23. oĆŸujka 2016.

5 proizvoda za njegu usana 💋‍ 💄

Pozdrav svima.Danas radim svojih top 5 najdraĆŸih proizvoda za njegu usana.TeĆĄko sam se odlučila za samo njih 5 jer koristim ih viĆĄe.Malo za promjenu napravila sam uskrsnu pozadinu,obojana jaja.Tako da počnimo <3


1.Baby lips-Peach Kiss
-Ovo labelo najčeơće koristim navečer prije spavanja da bi mi usne bile mekane i hidratizirane.Ne ostavlja baĆĄ nekakvu jaku boju jako je dobar i praktičan za ĆĄkolu.OboĆŸavam baby lips labela stvarno sam oduĆĄevljena njima.NajdraĆŸi mi je ovaj Peach Kiss.Kupila sam ga u dm-u.













2.RuĆŸ za usne
Ovo je ruĆŸ lipstick aqua shine 035.Ovaj ruĆŸ mi je najdraĆŸi.Stvarno je dobar i boja je savrĆĄena.Jođ ga ima malo poĆĄto ga puno koristim.Najčeơće ga nosim u ĆĄkolu.Ovaj ruĆŸ je od s-he stylezone.Mislim da je kupljen u dm-u.






3.Sjajilo essence stay with me
-longlasting lipgloss
Ovo sjajilo mi je jedno od najdraĆŸih.Lijepa je boja njeĆŸna i sjaji se dosta jako ĆĄto mi se sviđa.Ovo sjajilo dobila sam za rođendan.Meni ovo sjajilo jako fino miriĆĄe po kremi za ruke.Dugo stoji na usnama ĆĄto mi se kod njega jako sviđa









4.RuĆŸ za usne
-Ovaj ruĆŸ je u nijansi 12 candy love.
Prvo ĆĄto ću reći je da tako savrĆĄeno miriĆĄi.Boja je proljetna lagana.RuĆŸ je od essence-a.Ovaj ruĆŸ koristim za ĆĄkolu ili kad idem u grad.Jedan od najdraĆŸih ruĆŸeva i dugo traje na usnama







5.Sjajilo za usne 
-u nijansi 23 dazzle glow.Sjajilo je prozirno i sjaji se.Malo se ljepi,ali dugo traje na usnama.Kupila sam ga u dm-u.Sjajilo je lagano za ĆĄetnju po gradu ili ĆĄkolu.Sjajilo je od essence-a.









*Eto to bi bilo to za danas.Puno se zahvaljujem Klari koja mi je slikala ruĆŸeve i sjajila,bez nje ovaj post ne bi izaĆĄao. Pogledajte njen ask profil ovdje cura je stvarno draga i pomaĆŸe.Pogledajte njen profil i slijedite je ako vas zanima moda  <3
Nadam se da vam se ovaj post svidio,ako je komentirajte i učlanite se 
Pozdrav do idućeg posta <3 

Gmail-dorotea.detelic@gmail.com
Ask-ovdje
Instagram-ovdje












Broj komentara: 38:

  1. Odličan post! Sviđaju mi se svi proizvodi :)
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  2. Super post draga! Sviđa mi se ovaj Baby Lips zbog boje ali mi nekako isuĆĄuje usne,naĆŸalost... <3

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V
    (there's a new post on my Living Like V blog and please click on all of the 'CLICK HERE' links, thanks, it means a lot to me <3 )

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga <3
      Ja na sreću nemam taj problem sa Baby lipsom <3

      IzbriĆĄi
  3. Super ti je post. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/tag-potrosi-6-do-proljeca-kraj.html

    OdgovoriIzbriĆĄi
  4. Divan post draga! ♥

    Pratim te na GFC ako zelis uzvrati! :)

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  5. lep post <3
    http://theebestofme.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  6. Svi proizvodi su divni! :) ❤❤❤
    Mislim da sam od ovih proizvoda probala samo Baby Lips, ruĆŸeve i nisam, ali ne sumnjam da su odlični! :) ❤ A ovo je jedan od mojih omiljenih Baby Lips - eva, divan post! ;* ;* ❤❤❤❤❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriĆĄi
  7. Divan post, samo tako nastavi :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/spring.html

    OdgovoriIzbriĆĄi
  8. Odlični proizvodi!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  9. Predivan post!Slike su odlicne,kao i svi proizvodi!Ja obozavam Baby Lips,tako da njih najvise koristim.Karmini mi se jako dopadaju.imas sjajan blog!

    anjasworld1.blogspot.rs-Novi post kod mene <3333

    OdgovoriIzbriĆĄi
  10. Svi proizvodi mi se dopadaju. Ja takodje redovno koristim baby lips i takodje mi je medju omiljenim proizvodima za usne. x.

    Ako zelis, pogledaj moj blog>
    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriĆĄi
  11. Odličan post, samo ĆĄto meni Baby Lips viĆĄe isuĆĄuje usne nego ĆĄto ih njeguje! :D Pratim te, pa bih voljela da uzvratiĆĄ! ☺♥

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriĆĄi
  12. Super post ♥
    Ako zelis da se medjusobno pratimo javi mi :)
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  13. Komentarisala sam već ovaj post. :)
    Nominovala sam te pa pogledaj http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/liebster-tag.html

    OdgovoriIzbriĆĄi
  14. Super post, supe proizvodi, ruĆŸ je vrh
    Ako ĆŸeliĆĄ pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/03/trenutrna-korpica-sminke.html

    OdgovoriIzbriĆĄi
  15. Odlican post. Ja koristim ovaj Baby lips i sjajan je! Odlicno hidrira usne i jako je dobar za skolu jer ne ostavlja trag :)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega, ja na tvoj vec jesam :) http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriĆĄi
  16. Thanks, my darling!!! I really think the same about your blog :D

    I use the similar abyLips and I really love :D
    Btw, I only know the Essence brand :D Amazing reviews :D Keep it up :D

    I'm a new follower via GFC. Can you follow me back? :D


    NEW PERSONAL POST | A Day Off Afternoon Routine
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriĆĄi
    Odgovori
    1. Thank you so much Miguel :)
      Of course i follow you back :) :D

      IzbriĆĄi
  17. Dorotea superrr si!!

    Molim te posjetite moj blog puno bi mi znacilo!! <3<3<3

    OdgovoriIzbriĆĄi
  18. RuĆŸevi su mljac! Nisam tip od rozih ruĆŸeva i imam ih svega 2-3, ali ova dva izgledaju baĆĄ slatko!


    http://redheads-diary.blogspot.hr/ Follow kolegice bloggerice?

    OdgovoriIzbriĆĄi