Popularni postovi

utorak, 1. ožujka 2016.

19 čudnih pitanja tag 🎭 Collab s crazygirl4ever 💎

Pozdrav svima.Danas radim collab sa curom s bloga http://sarascepanovic.blogspot.hr/.
Ako želite vidjeti njen blog i njena pitanja stisnite OVDJE
Cura je super,posjetite njen blog,odlično piše :) 
Da ne duljim krenimo na pitanja😺
1. Što trenutno nosiš?
-Trenutno nosim hlače donji dio trenirke i rozu majicu na kojoj su nacrtani cvjetići.


2. Da li bi rađe izašla čupave kose ili bez šminke? 
-Znači pošto ja izlazim čupave kose,jer kada je počešljam izgledam pufnasto i nikako,i nije mi problem izaći bez šminke.Ali ajde biram da bi rađe izašla čupave kose.


3. Trenerka ili farmerice?
-Pošto su farmerice traperice,biram traperice(farmerice).Trenirka mi je draža dok sam doma,a traperice su mi draže dok sam u školi i negdje vani :)


4.Posljednji put kada si plakala?
-Jaoo,stvarno se ne sjećam kad sam zadnji put plakala.Samo znam da sam jako osjećajna osoba i zbog svake sitnice plačem.Ne znam stvarno kada sam zadnji put plakala,ali sigurno je to bilo zbog neke gluposti. 


5.Da li imaš ljubimca?
-Imam,2 psai jednu ribicu,do prije neki tjedan sam imala 2 ribice,ali znate kako to ide.Ovo na slici je pas Chufi <3





6. Da si druga osoba da li bi se družila sa sobom ?
Pa i bi,družila bi se.Jer mislim da sam dobro društvo,svakome je lijepo uz mene :)


7. Da li si socijalna ili antisocijalna osoba ? 
Ja bi rekla da sam socijalna.


8.Omiljena žitarica?
-Moja omiljena žitarica je kukuruz.


9.Tvoja boja očiju?
-Ja imam neke zelenkasto-plavkasto-sive oči :) Nekad su zelenkaste,nekada sivkasto plave,stalno se mijenja boja :)


10.Horor film ili sretni završetci?
-Definitivo sretni završetci.Ja nisam tip osobe koja voli hororce,jednostavno nije mi privlačna ta vrsta žanra.Pogledala sam par hororca,ali nisam tip za horore.Najdraže su mi romantične komedije i filmovi sa sretnim završetkom :)


11.Računalo ili tv?
-Hmm,oboje volim podjednako.Nekada više volim tv nekad računalo.Ali u ovom trenutku draže mi je računalo.
    







12. Prvo sto primjetiš kod osobe ? 
-Prvo što primjetim kod osobe suprotnog spola su oči i osmjeh :)


13.Omiljeni miris?
-Pisala sam o tome u prošlom postu,koji možete vidjeti Ovdje
To je parfem Cash 





14.Gdje si bila najdalje od kuće?
-Ja bi rekla da je to bila Makedonija ili Italija.


15. Specijalni talent ?
-Gluma,sviranje klavira,pisanje glagoljice  :)





16.Hobi?
-Ja bi rekla da je to sviranje i pisanje bloga. 
















17.Da li spavaš sa zatvorenim ili otvorenim vratima?
-Spavam s zatvorenim vratima.Dok sam bila mlađa vrata su napola morala biti otvorena,sada su skroz zatvorena.

18.Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela ?
-Ne,kad idem u hotel nosim si svoje :)

19.Da li bi radije bila napadnuta od medvjeda ili roja pčela?
-Ma ne znam,ni od jednog.Ali kada bi morala birati izabrala bi roj pčela.


*Eto to bi bilo to za današnji post.Nadam se da vam se sviđa,ako vam se sviđa komentirajte i učlanite se u moj blog.Pogledajte blog cure koja je radila ovaj collab sa mnom crazygirl4ever
-Hvala na čitanju i do sljedećeg posta :)





Instagram-doroty5x Ovdje :)
Gmail-Dorotea.Detelic@gmail.com






Broj komentara: 30:

  1. Super post. I ja sviram klavir, uživam u tome.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Tag je baš zanimljiv. :) :)
    I odgovori su odlični, sve u svemu, divan post!! :) :) :)
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post i odlični odgovori draga!
    <3

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/spring-outfits.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post, pratim te pa ako želiš uzvrati :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post :)
    Učlanila sam se na tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Katarina,učlanila sam se u tvoj blog <3

      Izbriši
  6. Preplatila sam se na tvoj blog, jako zanimljiv post ;), nadam se da uzvracas

    recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post! Bas mi se dopadaju tvoji odgovori, takodjer sviram klavir hehh ... Mislim da bi svatko radije izasao cupave kose nego bez sminke, s obzirom da je messy hairstyle nekako i u skladu s modom. Uglavnom, sve pohvale za post, bas interesantno :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,slažem se svatko bi radije izašao čupave kose <3 <3

      Izbriši
  8. Odlican post,jako si lijepo napisala odgovore i u vecini se slazem,npr draze mi je isto tako racunalo od tv-a ili to da bi rade izasla cupave kose nego bez sminke haha ... :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. AAA I am in love with your blog! thanks for sharing this is super fun to read. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much <3
      Of course i follow you so if you want you right back <3
      xoxo

      Izbriši
  10. Predivan post, a i slike su vrh :D Bas mi se dopadaju tvoji odgovori, uzivala sam citajuci ih :) <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala,drago mi je što ti se sviđaju <3 <3

      Izbriši
  11. Odlican post! I ja sviram klavir,zavrsila sam osnovnu muzicku skolu :) Pitanja su stvarno zanimljiva,ovo zadnje sa rojem pcela ili medvjedom vjeruj da ne bi znala sta da odgovorim,najradije ne bih nijedno da me napadne,haha :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,meni je isto bila dilema jer ne bi htjela da me napadnu ni pčele,a ni medvjed.Hvala ti <3 <3

      Izbriši
  12. Zanimljiva pitanja i odgovori!

    ako želiš foluj, uzvraćam :)

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. joj sto je slatka kuca :))
    pogledaj moj novi post
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Pas je medenn.♥
    http://ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši