Popularni postovi

ponedjeljak, 31. prosinca 2018.

BILO JEDNOM U 2018. GODINI 🎆 🎊

Draga moja 2018. , nešto ču ti šapnuti. Hvala ti. Hvala ti što sam živa, zdrava i sretna mlada djevojka. Hvala ti za sve zgode i nezgode koje su mi se desile u ovoj godini. Hvala ti za izgubljena prijateljstva i za nova još bolja prijateljstva. Hvala na divnim putovanjima koje nikada neću zaboraviti.Mogu reći da će mi 2018. godina zauvijek ostati u sjećanju. 


Odlučila sam podijeliti sa vama neke najzanimljivije trenutke 2018. godine:


1. Postala sam punoljetna


2018-ta je bila moja godina.Proslavila sam 18-ti rođendan na najbolji mogući način sa najbližim prijateljicama. Tulumarile smo do ranih jutarnjih sati. 




2. Prisustvovala sam prvom eventu


Lush blogger event. Više o tome možete pročitati : OVDJE  
Svakako jedno divno iskustvo.



3. Letjela sam avionom u Belgiju 




4. Puno sam putovala


Posjetila sam 5 država: Poljsku, Češku, Belgiju, Austriju i Njemačku.




5. Probala sam Sushi


Prvi put u životu probala sam Sushi. Nekim ljudima se na prvu svidi, a ostalima nikada. Možete li zaključiti kako se meni svidio?






6. Gledala sam sebe na televizoru


Pošto sam osvojila jedno od prvih 5 mjesta u natječaju "Poduzetnici budućnosti" organiziranom od strane HUP-a dodjela nagrada je bila medijski popraćena na programu HRT4. Koji tjedan kasnije reportaža o meni prikazivala se na "Dobro jutro, Hrvatska". Nekoliko mjeseci kasnije snimali smo za Dnevnik Nove TV.



7. Puno sam kuhala

 
Preko ljetnih praznika stvarno sam sate provodila u kuhinji eksperimentirajući sa namirnicama. Najviše sam pripremala slatke kolače i slana jela od tikvice.



8. Dobivala sam lijepe poruke podrške


Pokazati ću Vam neke poruke:


9. Erasmus+ iskustvo


Imala sam priliku dva tjedna ići u Njemačku na praksu. U ta dva tjedna upoznala sam Njemačku kulturu, naučila sam puno zanimljivih stvari o marketingu i stekla nova prijateljstva. 



10. Slušala sam predavanja u zgradi Europske komisije


U Bruxellesu dani su mi bili ispunjeni raznim predavanjima u zgradi Europske komisije. Predavanja su bila zanimljiva. Naučila sam puno korisnih informacija.





Veselim se  2019. godini i nadam se da će biti još bolja od prethodnih godina. Vjerujem da ću u novoj godini ispuniti neke neostvarene želje. Želim biti redovna na blogu. Želim više trenirati i dovesti se u top formu - naravno to kreće kad pojedem svu francusku salatu. Želim uspješno završiti školu i upisati se na željeni fakultet. Želim se možda i zaljubiti, volontirati. Želim da svi budemo sretni i da budemo dobri prema ostalim ljudima.


I na kraju ove godine želim svima sretnu novu 2019. godinu. Želim da Vam bude bolja od prethodne. Neka Vam se ostvare sve želje koje se nisu ostvarile prethodnih godina. Živite u sadašnjosti, oprostite i volite. Nova godina nosi nove izazove i nove pobjede. Najvažnije od svega: BUDITE SRETNI!


Vaša Dorotea aka doroty4




Broj komentara: 18:

  1. Baš mi je drago da je i tvoja godina bila ispunjena raznim događajima, a i punoljetstvom! Želim ti sretnu i još uspješniju novu 2019. godinu, puno zdravlja,a ostalo će samo doći <3

    NOVI POST -> Peany

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, također želim ti sretnu Novu ❤️ ❤️

      Izbriši
    2. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346

      Izbriši
  2. Wow,imala si zaista predivnu godinu! Zelim da ti je i sledeca takva i jos uspjesnija! 😃 I sama sam na blog pisala post vezan za dogadjaje koji su mi obiljezili 2018.

    PajaMala.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme!!! :) Toliko zajedničkih točaka imamo! Putovanja, Erasmus+, sushi, prvi event, let avionom... :* Za sutra sam planirala objaviti svoj post! ŽELIM TI NAJSRETNIJU 2019. GODINU I DA RASTURIŠ!


    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga, 2018. je bila naša godina barem što se putovanja tiče, nadam se u ovoj godini još barem toliko ❤️

      Izbriši
  4. Srecna Nova godina draga!Odlican post!Jako mi je drago sto ti se toliko lepih i zanimljivih stvari desilo ove godine!
    Ilmaha |Zapratite♥️ Citati |Zapratite♥️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, također želim ti sve najbolje u 2019. godini ❤️

      Izbriši
  5. Srećna ti Nova godina. Post je zaista divan i volim da vidim tuđi uspjeh. Svaka čast na svemu što si postigla. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od srca hvala, drago mi je što ti se sviđa post ❤️

      Izbriši
  6. Okej zvanično je, zavidim ti zbog Minhena. Preciznije, zavidim svakome ko je bio u Minhenu 😂 Šalu na stranu, velika mi je želja da posetim taj grad, i drago mi je da si ti imala prilike. Stvarno prelep post ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno se nadam da ćeš ga i ti jednom posjetiti, stvarno je lijep grad. Hvala ti puno ❤️ ❤️

      Izbriši
  7. Predivne uspomene i puno uspeha si napravila! Zelim ti da ti 2019 bude jos uspesnija i da obidjes jos dosta zemalja <3
    Prvi put sam na tvom blogu,zapratila sam te i samo napred !
    Znacilo bi mi tvoje misljenje o tekstu ispod :)
    Tekst "Mozda"

    OdgovoriIzbriši
  8. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346




    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav, kredit između pojedinaca je financijska transakcija za posuđivanje novca izravno od ljudi bez intervencije banke. Većinu vremena to se radi u obiteljskom ili prijateljskom okruženju. Ali nedavno, možete posuditi od stranca. Spreman sam ponuditi zajmove svakome tko ga može vratiti bez briga. Radujem se što ću se s vama nositi ako vam je stvarno potreban kredit i ako je dobra volja.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Whatsapp: +33756949346

    OdgovoriIzbriši
  10. KAKO DOBIJAM SVOJU ŽENU POMOĆI SA POMOĆOM DR ODION ... Pozdrav svima, ja se zovem Robert Jason, nakon 15 godina braka, ja i moja supruga živjeli smo sretno zajedno, toliko smo se voljeli i volio sam se mojoj obitelji, oni su mi bili glavni prioritet, sve dok jednog jutra ja i supruga nismo imali malu svađu za koju znam da svi parovi imaju jer na ovom svijetu ne postoje savršeni parovi nakon svađe kad sam se vratio kući nisam mogao pronađite moju ženu i našu djecu, ona je također spakirala torbe i one od djece i otišla. Pokušao sam je nazvati, ali nisam mogao doći do nje, otišao sam u kuću njene prijateljice, ali nisu mi mogli reći gdje da je nađem, bio sam frustriran Nisam znala što da radim Počela sam piti alkohol svaki dan i noć. Prestala sam ići na posao. Za mene je to bila teška stvar, jer ona i moja djeca za mene znači sve, to je bilo kao da me je dio tijela napustio. Nisam mogao dobro funkcionirajte, jednog dana sam pregledavao Internet kad sam vidio svjedočenje nekoga tko svjedoči o čovjeku c nazvao dr. ODION-a i kako je vratio svoju ženu u roku od 3 dana, nisam dvaput razmišljao o tome, poslao sam mu poruku i rekao mu sve što se dogodilo između mene i moje žene i rekao je da mu je moj problem vrlo lak za rješenje Također mi je rekao da mu vjerujem da će se moja supruga vratiti i rekao sam mu da mu vjerujem, a on je zatražio neke informacije koje sam mu dao, 3 dana kasnije moja se supruga vratila kući s djecom, pa sam bila toliko iznenađena da sam je vidjela. poput sna za mene ona je počela plakati i ispričavati mi se, rekao sam joj da je to u redu, opraštam joj što sam sretna što se vratila, sada živimo sretno zajedno. Ako vam je slomljeno srce jer vas je napustila supruga ili suprug, za bilo koju vrstu uroke smrti, čarolije zaštite, a također za rješavanje sudskih slučajeva kontaktirajte ovog moćnog kaluđera za čaroliju nazvanog dr ODION kontaktirajte ga putem svoje e-pošte; (drodion60@yandex.com) ili ga možete i pročitati na +2349060503921.

    OdgovoriIzbriši
  11. Úžasný príspevok! Radi by sme váš príspevok uverejnili, ak je to možné?
    Kontaktujte nás
    +491782610696
    alina.wnuck-von-lipinski@uni-bayreuth.de

    OdgovoriIzbriši