Popularni postovi

ponedjeljak, 15. srpnja 2019.

"TMI tag 2" / collab with Only Maja ⭐️

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog. Za danas sam vam pripremila "TMI tag" post suradnju sa Majom. Nakon prvog djela, Maja i ja odlučile smo napraviti drugi dio. Tako da nakon što pročitate moje odgovore, svakako pogledajte i Majine odgovore na blogu Only Maja



Krenimo sa pitanjima:

1. Što radiš kada se osjećaš depresivno?
Kada god se ne osjećam dobro, odspavam. Kada se probudim sve bude bolje. Rekla bih da san pomaže u svemu.


2. Koja ti je omiljena pizza i zašto?
Omiljena mi je miješana pizza – pizza sa šunkom, sirom, šampinjonima. Zbog toga što ju od malena volim.



3. S koliko godina bi se voljela udati?
Ni sama ne znam, ali ne bih prije 25. 


4. Koliko djece bi voljela imati?
Još sam previše mlada da o tome razmišljam, ali odgovorit ću dvoje ili troje.


5. Gledaš li crtiće?
Više ne, iako sam do prije koju godinu stalno gledala crtiće.


6. Imaš li omiljenog glumca ili glumicu? Zašto baš njega/ nju voliš?
Omiljena glumica mi je Lucy Hale. Za nju znam još od "Slatki malih lažljivica" i volim gledati njene filmove.


7. Jesi li ikada plakala zbog filma/ crtića/ serije?
Jesam i zbog filma – "Lassie se vraća kući" , a najviše zbog pjesme "Zeko i potočić".


8. Jesi li ponosna na svoje roditelje? Zašto?
Jesam i to jako. Zbog toga što su mi najveća podrška i oni su zaslužni što sam ja takva osoba.


9. Imaš li braću ili sestre? Voliš li ih?
Imam dvije seke. Naravno da ih volim.


10. Koje je tvoje omiljeno mjesto za odmor?
Bilo koje mjesto na Jadranskom moru. 





11. Bi li ostavila sve i proputovala svijet?
Ne bih. Volim putovati i to su predivna iskustva, ali mislim da nikada neću biti spremna sve ostaviti zbog putovanja. 


12. Voliš li putovati? Zašto?
Volim, zato što na svakom putovanju ostaju predivna sjećanja. Volim upoznavati nove ljude, nove kulture, razgledavati mjesta. Svakim putovanjem sam bogatija za nova iskustva.


13. Koje bi mjesto voljela prvo posjetiti u budućnosti?
Velika mi je želja posjetiti Dubai.


14. Jesi li ikada poželjela biti predsjednica svoje zemlje?
Nisam, velika je to odgovornost.


15. Jesi li ikada igrala tenis? Voliš li ga?
Nisam nikada igrala profesionalno. (Drugo je uzeti lopticu i reket i praviti se da igram).

16. Tko ti je omiljeni igrač tenisa? Zašto?
Ne pratim taj „teniski svijet“ tako da nemam omiljenog igrača.


17. Uživaš li živjeti u tehnološkoj eri?
Nije da nam je loše, ali mislim da je bilo ljepše kad smo se igrali i družili vani bez pametnih telefona.


18. Voliš li više IOS ili Android?
Android.


19. Jesi li ikada poželjela biti milijarderka i da ne radiš ništa, ali uživaš u životu?
Mislim da smo svi to jednom poželjeli, samo brzo dosadi ne raditi ništa.


20. Voliš li gledati YouTube videe? Tko su ti omiljeni YouTuberi?
Gledam YouTube vide-e, ali ne često. Volim gledati videa Dennis-a Domiana.


21. Bi li voljela započeti vlastiti „biznis“ ili bi voljela raditi za nekoga do mirovine?
Željela bih se jednoga dana okušati i u jednome i u drugome. Ali svakako bih voljela jednog dana započeti vlastiti posao.


22. Koji ti je omiljeni film i zašto?
Ja gledam jako puno filmova, tako da mi se svaki mjesec mijenja omiljeni film. Trenutno je to "The Kissing Booth".


23. Jesi li ikada učinila svoje roditelje ponosnima?
Jesam, i to više puta.


24. Jesi li zadovoljna svojim mjestom stanovanja?
Jesam.


Stigli smo i do zadnjeg odgovora. Hvala Vam na čitanju, ne zaboravite posjetiti Majin blog ovdje!. Zahvaljujem se i Maji na suradnji <3

Instagram - doroty5x
Gmail - dorotea.detelic@gmail.com

Broj komentara: 15:

  1. Tag je jako zanimljiv, ima super pitanja, ovo za milijarderku da, svi smo to zeleli.

    https://aandymm.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je super i uživala sam čitajući. Takođe mi je bilo zanimljivo pročitati tvoje odgovore. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago što smo surađivale! :)

    onlymaja.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Blessings.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post, Thanks for sharing,
    I'm following you! X.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav, kredit između pojedinaca je financijska transakcija za posuđivanje novca izravno od ljudi bez intervencije banke. Većinu vremena to se radi u obiteljskom ili prijateljskom okruženju. Ali nedavno, možete posuditi od stranca. Spreman sam ponuditi zajmove svakome tko ga može vratiti bez briga. Radujem se što ću se s vama nositi ako vam je stvarno potreban kredit i ako je dobra volja.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Whatsapp: +33756949346

    OdgovoriIzbriši
  7. What a fun tag! Super cute glitter dress on you too! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. KAKO DOBIJAM SVOJU ŽENU POMOĆI SA POMOĆOM DR ODIONA ... Pozdrav svima, ja se zovem Robert Jason, nakon 15 godina braka, ja i moja supruga živjeli smo sretno zajedno, toliko smo se voljeli i volio sam se mojoj obitelji, oni su mi bili glavni prioritet, sve dok jednog jutra ja i supruga nismo imali malu svađu za koju znam da svi parovi imaju jer na ovom svijetu ne postoje savršeni parovi nakon svađe kad sam se vratio kući nisam mogao pronađite moju ženu i našu djecu, ona je također spakirala torbe i one od djece i otišla. Pokušao sam je nazvati, ali nisam mogao doći do nje, otišao sam u kuću njene prijateljice, ali nisu mi mogli reći gdje da je nađem, bio sam frustriran Nisam znala što da radim Počela sam piti alkohol svaki dan i noć. Prestala sam ići na posao. Za mene je to bila teška stvar, jer ona i moja djeca za mene znači sve, to je bilo kao da me je dio tijela napustio. Nisam mogao dobro funkcionirajte, jednog dana sam pregledavao Internet kad sam vidio svjedočenje nekoga tko svjedoči o čovjeku c nazvao dr. ODION-a i kako je vratio svoju ženu u roku od 3 dana, nisam dvaput razmišljao o tome, poslao sam mu poruku i rekao mu sve što se dogodilo između mene i moje žene i rekao je da mu je moj problem vrlo lak za rješenje Također mi je rekao da mu vjerujem da će se moja supruga vratiti i rekao sam mu da mu vjerujem, a on je zatražio neke informacije koje sam mu dao, 3 dana kasnije moja se supruga vratila kući s djecom, pa sam bila toliko iznenađena da sam je vidjela. poput sna za mene ona je počela plakati i ispričavati mi se, rekao sam joj da je to u redu, opraštam joj što sam sretna što se vratila, sada živimo sretno zajedno. Ako vam je slomljeno srce jer vas je napustila supruga ili suprug, za bilo koju vrstu uroke smrti, čarolije zaštite, a također za rješavanje sudskih slučajeva kontaktirajte ovog moćnog kaluđera za čaroliju nazvanog dr ODION kontaktirajte ga putem svoje e-pošte; (drodion60@yandex.com) ili ga možete i pročitati na +2349060503921.

    OdgovoriIzbriši
  9. POZDRAV JAVNOSTI !!!

    Dobrodošli ste u kuću rješenja Dr. Ajayi gdje je sve moguće, jesu li se suprug ili supruga razveli i želite li vratiti bivšu?
    Ne funkcionira li vaš odnos kako bi trebao i trebate li trajno rješenje odnosa ili bilo kojeg drugog problema?
    Želite li čaroliju da biste dobili sudski spor?
    sudbina za dobitak na lutriji i kockanju?
    Patite li od neke bolesti i trebate li iscjelitelj ili lijek?
    Jeste li slobodni i želite srodnu dušu?
    Čarolija za osvajanje velikog ugovora?
    TREBA LI DOBAR ŠARM SREĆE?

    Nazovite i Whatsapp +2347084887094
    viber: +2347084887094
    Pošta: drajayi1990@gmail.com

    Doktor Ajayi pomogao mi je da se pomirim s dražesnom ženom nakon gotovo 15 mjeseci razdvajanja, prvo sam mislio da to neće uspjeti, ali danas sam živo svjedočanstvo njegove velike moći i on je pravi čovjek.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdrav prijatelji, obično to ne radim, ali zbog radosti koju sada doživljavam svidjet će mi se da i oni koji su u mojoj prethodnoj situaciji potraže njihovu pomoć. Moj 19-godišnji brak blagoslovljen s troje djece raspadao se jer je moj voljeni suprug rekao da je umoran od našeg saveza i da se želi razvesti bez razloga, sve što je mogao reći je da je umoran i pitala sam zašto, ali nije dat plodonosan odgovor po meni sam znao da negdje nešto nije u redu jer se ne ponaša normalno i neću voljeti da mi se dom sruši, pa sam izašao potražiti pomoć, nakon 4 mjeseca potrage i mnogih razočaranja od drugih ljudi napokon je na mreži upoznao dr. Ajayija, duhovnog čovjeka kojeg su njegovi preci bogato blagoslovili s super prirodnom snagom liječenja i rješavanja različitih životnih problema. Objasnila sam mu svoju situaciju, a on mi je postavio nekoliko pitanja na koja sam iskreno odgovorio, jer stvarno želim da se moj muž vrati, dr. AJAYI javio mi je u čemu je problem i rekao mi da je potrebno učiniti, slijedio sam sve njegove upute i nakon tjedan dana moj se suprug vratio kući nakon dva mjeseca boravka vani, poderao je papir za razvod i danas živimo mirno kod kuće. Ako vas nešto muči u životu i želite brza i pouzdana rješenja, obratite se dr. Ajayiju i imat ćete razloga podijeliti svoje svjedočenje poput mene. Kontaktirajte Whatsapp: +2347084887094

    OdgovoriIzbriši